Liikemerkin suunnittelu ja toteutus : Esimerkkinä G-Tuotteet Oy
Lilienkampf, Laura (2015)
Lilienkampf, Laura
Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201503102993
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201503102993
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee liikemerkin ja logon suunnittelua yritykselle. Toimeksiantajana toimi G-Tuotteet Oy, joka tarvitsi yritysmarkkinointinsa tueksi liikemerkkiä ja logoa.
Ensin käydään läpi graafisen suunnittelun perusperiaatteita, jonka pohjalta on lähdetty luomaan liikemerkkiä G-Tuotteet Oy:lle. Samalla kerrotaan logon suunnittelusta. Opinnäytetyössä sivutaan myös visuaalisen linjan merkityksestä yritykselle.
Teoriaosuuden jälkeen on G-Tuotteet Oy:n liikemerkin ja logon toteuttamisesta ja käytännön prosessista. Valmis liikemerkki ja logo ovat liitteenä opinnäytetyön lopussa.
Ensin käydään läpi graafisen suunnittelun perusperiaatteita, jonka pohjalta on lähdetty luomaan liikemerkkiä G-Tuotteet Oy:lle. Samalla kerrotaan logon suunnittelusta. Opinnäytetyössä sivutaan myös visuaalisen linjan merkityksestä yritykselle.
Teoriaosuuden jälkeen on G-Tuotteet Oy:n liikemerkin ja logon toteuttamisesta ja käytännön prosessista. Valmis liikemerkki ja logo ovat liitteenä opinnäytetyön lopussa.