Markkinointikampanjan suunnittelu Fitness & Aerobic Club
Väisänen, Elli (2013)
Väisänen, Elli
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060412908
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013060412908
Tiivistelmä
Opinnäytetyönä toteutettiin markkinointikampanjan suunnittelu Joensuulaiselle kuntosaliyritys Fitness & Aerobic Clubille. Opinnäytetyö sisältää yrityksen markkinointikampanjan vaiheet, niiden kuvaukset sekä lisäksi toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutettiin markkinointiviestinnän keinoihin kuuluva promootiomarkkinointi. Opinnäytetyössä toteutettiin myös yrityksen markkinointimateriaalin päivittäminen, jonka avulla pyritään vaikuttamaan yrityksen markkinointikampanjan kokonaistavoitteisiin. Markkinointikampanjan tavoitteena on uusien asiakkaiden hankinta yritykselle.
Fitness & Aerobic Club uudistaa toimintaansa kesällä 2013 mittavalla saneerauksella sekä samalla yrityksen palvelutarjonta lisääntyy. Uudistusten myötä yritys vahvistaa asemaansa markkinoilla tarjoamalla täysin uusia palveluja Joensuussa. Markkinointikampanjan avulla yritys haluaa tiedottaa kohdeasiakkaita tulevista muutoksista.
Opinnäytetyön toiminnallinen osuus sisältää promootiomarkkinoinnin toteutuksen, jonka avulla pyritään kartoittamaan uuden palvelun tietoisuutta Joensuun alueella, sekä lisäksi tavoitteena on yritysimagon vahvistaminen ja tunnettuuden lisääminen. Opinnäytetyön tavoitteena on lisätä eri markkinointiviestinnän keinoja yrityksen käyttöön, minkä seurauksena yrityksellä on myös jatkossa valmista markkinointimateriaalia.
Fitness & Aerobic Club uudistaa toimintaansa kesällä 2013 mittavalla saneerauksella sekä samalla yrityksen palvelutarjonta lisääntyy. Uudistusten myötä yritys vahvistaa asemaansa markkinoilla tarjoamalla täysin uusia palveluja Joensuussa. Markkinointikampanjan avulla yritys haluaa tiedottaa kohdeasiakkaita tulevista muutoksista.
Opinnäytetyön toiminnallinen osuus sisältää promootiomarkkinoinnin toteutuksen, jonka avulla pyritään kartoittamaan uuden palvelun tietoisuutta Joensuun alueella, sekä lisäksi tavoitteena on yritysimagon vahvistaminen ja tunnettuuden lisääminen. Opinnäytetyön tavoitteena on lisätä eri markkinointiviestinnän keinoja yrityksen käyttöön, minkä seurauksena yrityksellä on myös jatkossa valmista markkinointimateriaalia.