- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Viitteet 15633-15652 / 15680

    • Z-sukupolven brändimielikuvat energiajuomamarkkinoilla 

      Pohjola, Markus (2021)
      Meneillään oleva terveysbuumi tuo markkinoille jatkuvasti uusia terveellisiä tuotteita tai aina kin terveellisenä markkinoituja tuotteita, joiden todellinen terveellisyys jää monesti kuluttajan oman näkemyksen varaan. Näin ...
    • Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan 

      Haavikko, Meri (2021)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan. Kohderyhmä on suomea puhuvat Z-sukupolven edustajat. Z-sukupolvelliset ovat vuosina 1995–2015 syntyneet, mutta tämä tutkimus rajattiin ...
    • Z-sukupolven kokemuksia ja odotuksia hyvästä päivittäisjohtamisesta ja työelämästä 

      Salomaa, Essi (2019)
      Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Z-sukupolven edustajien kokemuksia ja odotuksia päivittäisjohtamisesta ja työelämästä yleensä. Tarve Z-sukupolven ajatusmallien tutkimukselle oli noussut esille useammissa ...
    • Z-sukupolven matkailualan opiskelijoiden työelämäodotukset 

      Riipinen, Aura (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa matkailualaa opiskelevien Z-sukupolven edustajien odotuksia koskien työelämää, johtajuutta ja tulevaisuutta. Tavoitteena oli selvittää, millaisia odotuksia Z-sukupolven ...
    • Z-sukupolven suhtautuminen muotialan vastuullisuusviestintään : Nuorten aikuisten ajatuksia vastuullisuusviestinnän läpinäkyvyydestä, viherpesusta ja vaateteollisuuden kestävyydestä 

      Kauppi, Jasmin (2022)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten Z-sukupolvi suhtautuu muotialan vastuullisuusviestintään. Tutkimus rajattiin koskemaan vain 1996–2004 vuosien aikana syntyneitä sukupolven edustajia. Tutkimuksen avulla ...
    • Z-sukupolven tavoittaminen podcasteilla 

      Myntti, Meri (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten ja miksi Z-sukupolvi kuluttaa podcasteja ja miten he kokevat kaupallisen yhteistyön uskottavuuden podcasteissa. Aihetta lähdettiin tutkimaan kartoittamalla kuuntelutapoja, ...
    • Z-sukupolven tavoittava markkinointi TikTokissa - IKEA 

      Knuuti, Perttu (2022)
      TikTok on maailman nopeimmin kasvava sosiaalisen median alusta. TikTokin käyttö on kasvanut räjähdysmäisesti etenkin Z-sukupolven keskuudessa. Mitä Z-sukupolven tavoitteluun tulee, on brändien aika ottaa etäisyyttä ...
    • Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi Instagramissa 

      Piitulainen, Tiia (2020)
      Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia millainen vaikuttajamarkkinointi tavoittaa kohderyhmänä olevan Z-sukupolven Instagramissa. Aihetta lähdettiin tutkimaan kartoittamalla, millainen on tämän sukupolven kuluttaja, ...
    • Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi TikTokissa 

      Pietilä, Inka (2023)
      Opinnäytetyössä tarkasteltiin Z-sukupolven tavoittavaa vaikuttajamarkkinointia ja sen uskottavuutta TikTokissa. Tutkimuksen avulla pyrittiin selvittämään viikoittain TikTokkia käyttävien, 15–27-vuotiaiden naispuolisten ...
    • Z-sukupolven työntekijöiden organisaatioon sitoutuminen ja psykologinen sopimus 

      Heikkinen, Noora (2023)
      Työelämään on saapumassa uusi Z-sukupolvi, jolle on ominaista erilaiset arvot ja odotukset työelämää kohtaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia ajatuksia Z-sukupolven työntekijöillä on organisaatioon ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Z-sukupolvi sijoittajana: sosiaalisen median merkitys Z-sukupolven sijoituspäätöksiin 

      Nuoranen, Lotta (2022)
      Rahapuheesta on nuorten keskuudessa tullut yhteiskunnallisesti avoimempaa julkisen keskustelun ja sosiaalisen median kasvun myötä. Yhä useampi nuori kiinnostuu säästämisestä ja sijoittamisesta, ja haluaa kiinnittää huomiota ...
    • Z-sukupolvi transformationaalisena johtajana 

      Honkanen, Laura (2021)
      Vanhemmat johtajasukupolvet tulevat väestön ikääntymisen myötä tekemään tilaa uusille sukupolville. Tämä tutkimus keskittyy tarkastelemaan työelämän uusista sukupolvista erityisesti Z-sukupolven johtajuutta, sillä aiheesta ...
    • Zen sushi website redesign 

      Gong, Yuqiong (2020)
      Nowadays, we can see user experience almost everywhere. A website of the restaurant will leave the first impression on customers which is pretty important. With the help of the user experience and user interface, the website ...
    • Zendesk Supportin käyttöönotto ICT-palveluyrityksessä 

      Miettinen, Meri (2019)
      Tämän työn tavoite oli ottaa Zendesk Support -tiketöintijärjestelmä käyttöön toimeksiantajan MYBW Office Management Oy tukipalveluyksikölle, jossa työskentelen tiiminvetäjänä. Toimeksiantajalla oli käytössään Microsoft ...
    • Zero Trust - tietoturvan nykymalli 

      Kunnari, Irene (2020)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee vuonna 2010 kehitettyä uudenlaista tietoturvamallia, Zero Trustia. Zero Trust poikkeaa pitkään standardina olleesta, luotettavan sisäverkon suojeluun keskittyvästä tietoturvamallista, johon ...
    • Zeus-pankkihaittaohjelman rakenne ja toiminta 

      Leskinen, Jussi (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä tutkimuksessa perehdytään Zeus-pankkihaittaohjelman rakenteeseen ja toimintaan. Tutkimuksen tarkoituksena on syventää tietoturva-alalla työskentelevien tai alaan muuten perehtyneiden tietämystä Zeuksesta ja ...
    • Zinejournalismin tulkintaa tekstianalyysin keinoin 

      Tuominen, Eetu (2021)
      Tässä opinnäytetyössä tarkastelin kahden suomalaisen 80-luvun alussa ilmestyneen punklehden, Aivopesun ja Hilseen, sisältöä tekstianalyysin keinoin. Tekstianalyysissa tekstistä osoitetaan kirjoittajan tekemiä valintoja ja ...
    • Äitiyden ja työelämän yhdistäminen asiantuntijatyössä 

      Lindström, Niina (2023)
      Opinnäytetyössä on tarkasteltu korkeakoulutettujen, asiantuntijatehtävissä työskentelevien äitien kokemuksia äitiyden ja työelämän yhdistämisestä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sitä, miten korkeakoulutetuilta, ...
    • Äkillisten poissaolojen korvaamisprosessi pikaruokaravintolassa 

      Riikonen, Emma (2021)
      Opinnäytetyö käsittelee korvausprosesseja, joita pikaruokaravintolassa käytetään, kun työntekijä jää äkillisesti pois töistä. Työssä kartoitetaan tekijöitä, jotka pikaruokaketjussa vaikuttavat sijaisen löytymiseen. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Älykaupungit matkailukohteina 

      Vannas, Salla (2023)
      Matkailu on merkittävä osa globaalia kansantaloutta ja sen osuus on kasvanut vuosi vuodelta. Digitalisaation myötä kaupunkien kehitys on ottanut suunnakseen älykkäät ratkaisut, sillä niiden avulla kaupunkien toimintaa ...