- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Viitteet 3304-3323 / 15568

    • FAANG-yhtiöiden osakekurssien kehitys Yhdysvaltain presidentinvaalien 2020 aikana 

      Himberg, Samu (2022)
      Yhdysvaltain presidentinvaalit vuonna 2020 jäävät historiaan monella tapaa. Koronapandemian vaikutukset ja Donald Trumpin reaktiot tappioonsa ovat varmasti jääneet monelle mieleen. FAANG-yhtiöt puolestaan ovat yhdysvaltalaisia ...
    • Face Helsinki Ky:n ostotoiminnan ja varastonhallinnan optimointi toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönoton yhteydessä 

      Pietilä, Santeri (2021)
      Tämä opinnäyte tehtiin kosmetiikan tukkukauppa Face Helsinki Ky:n toimeksiantona ja aiheena työssä on kohdeyrityksen ostotoiminnan ja varastonhallinnan tehostaminen toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektin yhteydessä. ...
    • Face-off analysis in men's ice-hockey world championships 2007 

      Liitola, Tuomas (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      This study was made to find out how important face-offs really are in ice hockey. Study was designed to answer if face-offs have a meaningful role in the final result. The starting point was to find out what are the ...
    • Facebook as a tool for targeted Employer Branding 

      Saksman-Toikka, Meeri (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
      This thesis was commissioned in autumn 2016 by a knowledge intensive company as a part of their social media strategy renewal. The company was then using only LinkedIn besides their website, but was re-evaluating the need ...
    • Facebook marketing communications plan for Ladies Gym 

      Orelma, Lilja (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
      Ladies Gym is a gym located in Vantaa, Finland. Until now, the company’s marketing actions have been limited to occasional e-mail newsletters, posters on the walls of the gym, and a newspaper advertisement once a year. The ...
    • Facebook marketing plan for a Digital Sales Company - Case Havain 

      Nguyen, Huong (2019)
      This bachelor’s thesis is a project commissioned by Havain Oy, a third-party design and marketing agency in Espoo, Finland. The final objective of the project is to create and to execute a one-month plan for Havain’s ...
    • Facebook Ravintola Sipulin markkinoinnin työkaluna 

      Eerikäinen, Hanna (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö keskittyy tutkimaan sosiaalisen median kanavaa, Facebookia ja sen erityispiirteitä markkinoinnin näkökulmasta. Toimeksiantona Royal Ravintolat Oy:n yksikölle, Ravintola Sipulille, luotiin uudet Facebook-sivut ...
    • Facebook-kampanjan suunnittelu ja toteuttaminen Kauneuspuoti Villa Vadelmalle 

      Moilanen, Saija (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
      Facebook on yksi yleisin markkinointikanava sosiaalisen median viidakossa. Monet markkinoivat yritykset ovat ottaneet kanavan jo käyttöönsä, mutta mitä kaikkea käytöstä tulisi tietää, sekä millaisiin yksityiskohtiin tulisi ...
    • Facebook-kampanjan suunnittelu ja toteutus Salon Charmelle 

      Lehtikangas, Tanja (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin Loviisassa sijaitsevalle kauneushoitola Salon Charmelle Facebook-kampanja. Työ oli toiminnallinen projekti, jossa tavoitteena oli kehittää yrityksen markkinointia, lisätä ...
    • Facebook-käyttäjien suhtautuminen tietojen keruuseen markkinointitarkoituksessa 

      Juura, Johanna (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)
      Keväällä 2018 Facebook jäi kiinni tietojen vuotamisesta kolmansille osapuolille, mikä aiheutti valtavan mediankohun ja kasvatti ihmisten kiinnostusta omista tietosuoja-asioistaan. Kevään aikana astui voimaan myös EU:n uusi ...
    • Facebook-mainonnan suunnittelu ja toteutus asiakastoimeksiantona 

      Ranta, Petra (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
      Markkinoinnin ja mainonnan rooli, sekä perinteiset käsitykset sen toteuttamisesta ovat mullistuneet viime vuosina radikaalisti, sosiaalisen median vakiinnuttaessa asemansa markkinointikanavana tarjoten lukuisia eri ...
    • Facebook-markkinoinnin hyödyntäminen yrityksen B2C-myynnin tehostamiseksi 

      Johnsson, Jasmin (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee yhtä nykypäivän markkinointistrategian tärkeimmistä asioista eli digitaalista markkinointia ja ennen kaikkea markkinointia sosiaalisen median kanavan, Facebookin avulla. Facebook on yksi ...
    • Facebook-markkinoinnin kehittäminen Kielikoulu Nuevo Mundossa 

      Jover Rodríguez, Janet (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)
      Sosiaalisen median eri kanavat ovat erittäin tärkeitä yrityksen menestymisen kannalta. Nykyään kuluttaja voi kyseenalaistaa yrityksen pätevyyttä ja luotettavuutta, jos yritys ei omista minkäänlaista some-verkostoa. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Facebook-markkinointisuunnitelma ja mobiilikanta-asiakasohjelma ravintolayritykselle 

      Keränen, Joonas; Öhman, Ville (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämä työ on tehty toimeksiantona Alberga Oy:lle. Yritykseen kuuluvat ravintola Base, Teatteri-ravintola Alberga ja Harakanpesä. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Alberga Oy:lle, mobiili-kanta-asiakas sovellus ja sille ...
    • Facebook-päivitys uutislähteenä : Someuutisoinnin eettiset porsaanreiät 

      Ahola, Jenni (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia niin sanottua someuutisointia, eli sellaista uutisointia, jossa käytetään ensisijaisena lähteenä sosiaalisessa mediassa julkaistuja tietoja. Työssä keskityttiin arvioimaan ...
    • Facebook-viestintäsuunnitelma Ravintola Lyonille 

      Keinänen, Leena (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä liikkeellepaneva tekijä oli tehdä Ravintola Lyonille helppo työkalu, jolla voidaan aktivoitua sosiaalisessa mediassa ja Facebookissa. Työ on hyvin tarkkaan rajattu koskemaan nimenomaan ...
    • Facebookin hyödyntäminen koripalloseurojen viestinnässä 

      Siven, Kim (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tässä opinnäytetyössä selvitetään Facebookin roolia koripalloseurojen viestinnässä. Facebook ja koripallo ovat molemmat tällä hetkellä ajankohtaisia aiheita. Työssä perehdytään myös sosiaalisen median hyötyihin yritykselle ...
    • Facebookin hyödyntäminen yrityksen sisäisessä viestinnässä - Case: Budget Sport Tammisto 

      Virta, Veera (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
      Menestyvän työyhteisön tunnistaa tänä päivänä toimivasta sisäisestä viestinnästä. Työyhteisön on mahdotonta toimia, mikäli sen sisällä ajankohtainen tieto ei välity kunnolla. Sisäisen viestinnän tulee olla nopeasti reagoivaa, ...
    • Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle 

      Laamonen, Laura (2019)
      Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
    • Facebookin ja Instagramin käyttö eri ikäryhmissä 

      Järveläinen, Mia (2019)
      Facebookin ja Instagramin käyttö on vain yleistynyt kaikissa ikäryhmissä. Nämä kaksi palvelua kuuluvat monen ihmisen joka päiväiseen elämään. Ihmiset pystyvät olemaan yhteydessä toisiin ihmisiin näiden palveluiden kautta ...