Uuden yrityksen kustannustehokkaita markkinointitoimenpiteitä : case : Silver Studio
Kantola, Antti (2010)
Kantola, Antti
Turun ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201005068115
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201005068115
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni käsittelee käytännön ja teorian tasolla turkulaisen pienyrityksen, Silver Studion – Korutarvikkeiden erikoisliikkeen, markkinointitoimenpiteitä sivuten myös yrityksen graafisen suunnittelun ja ilmeen vaikutusta yrityksen toimintaan. Itse yrityksen graafinen suunnittelu oli opinnäytetyöni käytännön osa, jota myös käytän tässä kirjallisen osan tukena. Työn tarkoituksena on selvittää lähinnä uusille yrityksille sekä yrityksille, joilla markkinointiin varattu pääoma on hyvin rajallinen, keinoja ja vaihtoehtoja, joilla yrityksen näkyvyyttä voidaan vaivattomin ja edullisin keinoin kohentaa. Itselläni on käytännön konkreettisia esimerkkejä, joita yrityksen ilmettä rakentaessa tuli vastaan. Toimenpiteet kohdistuivat suurimmilta osin sähköisen median käyttöön sekä sen mahdollisuuksiin ja haasteisiin.