Päiväkirja Granlund Manager-tuen arjesta
Isohanni, Nina (2016)
Isohanni, Nina
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016122721490
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016122721490
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä seurataan kahdeksan viikon ajan Granlund Oy:n Manager- tuessa kiinteistönpito asiantuntijan päivittäisiä työtehtäviä. Päiväkirja on rakennettu joka päivälle tavoitteiden ja tuloksien toteutumista ajatellen.
Työympäristö on kohtuullisen suuren organisaation helpdesk, missä työskentelee 11 asiantuntijaa. Työpäivät koostuvat helpdesk toiminnan lisäksi erilaisista projekteista ja kuukausittaisista töistä. Manager-tuen asiakkaat, ovat Granlund Manager-ohjelman käyttäjiä, mutta myös Granlundin omaa henkilökuntaa.
Päiväkirjamaisen opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehityskohtiin ratkaisuja sekä löytää Manager-tuelle työkaluja päivittäiseen käyttöön, miten viestintää ja Granlund Manageriin liittyviä tärkeitä asioita voisi viestiä nopeasti ja helposti ulkoisille ja sisäisille sidosryhmille. Tavoitteena on saada Manager-tuelle ajantasaiset koulutukset, ennen kuin uudet ratkaisut ovat asiakkailla käytössä. Manager-tuen kehittämisen lisäksi omia henkilökohtaisia tavoitteita on kehittää projektinhallinnan osaamistani, viestiä tehokkaammin sekä lisätä Manager-tuessa työskentelevien henkilöiden innostusta omaan työhönsä. Tärkeäksi asiaksi on kohonnut myös Manager-tuen profiilin korottaminen ja Manager-tuen osaaminen ja asiakaspalvelutaito.
Työympäristö on kohtuullisen suuren organisaation helpdesk, missä työskentelee 11 asiantuntijaa. Työpäivät koostuvat helpdesk toiminnan lisäksi erilaisista projekteista ja kuukausittaisista töistä. Manager-tuen asiakkaat, ovat Granlund Manager-ohjelman käyttäjiä, mutta myös Granlundin omaa henkilökuntaa.
Päiväkirjamaisen opinnäytetyön tavoitteena on löytää kehityskohtiin ratkaisuja sekä löytää Manager-tuelle työkaluja päivittäiseen käyttöön, miten viestintää ja Granlund Manageriin liittyviä tärkeitä asioita voisi viestiä nopeasti ja helposti ulkoisille ja sisäisille sidosryhmille. Tavoitteena on saada Manager-tuelle ajantasaiset koulutukset, ennen kuin uudet ratkaisut ovat asiakkailla käytössä. Manager-tuen kehittämisen lisäksi omia henkilökohtaisia tavoitteita on kehittää projektinhallinnan osaamistani, viestiä tehokkaammin sekä lisätä Manager-tuessa työskentelevien henkilöiden innostusta omaan työhönsä. Tärkeäksi asiaksi on kohonnut myös Manager-tuen profiilin korottaminen ja Manager-tuen osaaminen ja asiakaspalvelutaito.